Sunday, December 19, 2010

tag

Your generated text image
due post satu hari ? haha . yang neyh as kene tag la . sb tu as post due hari neyh . esok as na post mnde lain pulak . kalau ikot kan hati , hari neyh jugak as na post sb mnde tu dh lame as hajat na post . tpy sampai skarang x post post lgi . haha .

fes time kott as kne tag . so , kene hargai la kan . hee . thanx qiss coz tag as .. ^^
okeyy , mari mule kan . bce bismillah duluu . panjang jugak mnde neyh . slalu as jumpe org jwab mnde neyh . hari neyh as pulak . hehe , panjang nye as bebel . dah dah , jom !
*copy paste je taw !

1. Real name : nurul asmidar binti norozi
2. Nickname(s) : as , nurul , meyyda , ul and many many more ^^
3. Zodiac Sign : libra
4. Male or female : female lerr
5. Elementary School : sk sri serdang , sk cheras jaya
6. High School : smk cheras jaya and ??
7. College : not yet
8. Hair color : black
9. Tall or short : medium
11. Sweats or Jeans : jeans
12. Phone or Camera : both !
13. Health freak : nope
14. Orange or Apple : apple
15. Do you have a crush on someone? : urm , .... :)
16. Eat or Drink : drink
17. Piercings : nope !
18. Pepsi or Coke : x suke la air gas , hee

HAVE YOU EVER ?

19. Been in an airplane : yeahh
20. Been in a relationship : umm...
21. Been in a car accident : yes ! ayah langgar bontot kete org lain . x teruk pown . stakatt ~
22. Been in prison : never

FIRSTS ?

23. First piercing : dont have
24. First best friend : nisa
25. First award : err , x ingat laa
26. First crush : what ??
27. First word : x faham laa -__-'

LAST ?

29. Last person you talked to in person : my brother
30. Last person you texted : my .....
31. Last person you watched a movie with : my bestie !
32. Last food you ate : nasi minyak with rendang daging
33. Last movie you watched : idk , sorry
34. Last song you listened to : cinta antara kita :))
35. Last thing you bought : karipap due hingget
36. Last person you hugged : dunno

FAVOURITES ?

37. Food : tom yam ?
38. Drink : mango juice :)
39. Bottoms : white jeans
40. Flower : dunno
41. Animal : err , xde yg minat sb dyorg x minat kt as . hee
42. Colours : pink , blue , white
43. Movies : entahh
44. Subjects : maths ! ^^

HAVE YOU EVER :

(Put an X in the brackets if yes)
45. [x] fell in love with someone
46. [  ] celebrated Halloween
47. [x] had your heart broken.
48. [x] went over the minutes/texts on your cell phone.
49. [  ] had someone question my sexual orientation.
51. [  ] got pregnant.
52. [  ] had an abortion.
53. [x] did something I regret.
54. [x] broke a promise.
55. [x] hide a secret.
56. [x] pretended to be happy.
57. [x] met someone who changed your life.
58. [  ] pretended to be sick
59. [x] left the country.
60. [  ] tried something you normally wouldn't try and liked it.
61. [x]cried over the silliest thing.
62. [x] ran a mile.
63. [  ] went to the beach with your best friend.
65. [x]hated someone.
66. [x]stayed single for a whole years

RIGHT NOW :

67. Eating : nothing
68. Drinking : saliva ? euuuhhh
69. Listening : love between az ? haha , cinta antara kita laa
70. Sitting/Laying : meniarap
71. Plans for today : do nothing
72. Waiting : many things

YOUR FUTURE :

73. Want kids? : of coz !!
74. Want to get married? : nak anak , mesty la na kawen , hahah
75. Career : pilot !
76. Lips or eyes : ape ?
77. Shorter or taller : taller
78. Romantic or spontaneous : both !
81. Hook-up or relationship : relationship :)
82. Looks or personality : Personality

HAVE YOU EVER :

83. Lost glasses/contacts : dont have those things
86. Killed somebody : not yet . but i really wanna kill 'them' !!
87. Broken someone's heart : for now , always ! -__-'
88. Been in love : hee , yes yes !
89. Cried when someone died : of coz ! hati sy lembut macam kapas

DO YOU BELIEVE IN :

90. Yourself : yeahh
91. Miracles : umm , mybe
92. Love at first sight : idk
93. Heaven : yes !!
94. Santa Claus : erghh , no !
95. Sex on the first date : apakah ?
96. Kiss on the first date : i lempang u lajulaju nnty

TRUTHFULLY :

97. Is there one person you want to be with right now : yes ^^
98. Do you know who your real friends are : yeahh , saranghae ~
99. Do you believe in God : i believe Allah .. :)
100. Post as 100 truths? : takk , sebab ade no yg hilang . haha . qiss ??

okeyy , dah habeshh .. ^^
hee , as na tag cper erkk ? dyorang lahh
meer
amalina
ily

♥ Don't forget to smile ♥

4 budak cute:

amamy said...

mcm mane nie?
nak copy mcm mane nie?
nak tag mcm mane nie?

meyyda said...

copy sume soalan tu . tpy x boleh right click kan ? tekan ctrl+c ..
lpas tu tuka la jawapan tu . last skali letak je link cper2 . pastu suruh dyorg jawab soalan yg same . mcm tu je pown . mainan kt blog . haha

amamy said...

waaduh.. xboleh poon.. :((

meyyda said...

eyh , tak bole ? kenape ? hurm , mcm neyh laa . kau buka link neyh , copy dekat situuu .. ^^

http://thisisqisstina.blogspot.com/2010/12/blog-post.html

Sesungguhnya mencuri itu satu dosa