Sunday, February 24, 2013

NA vs MZ


sayangku MUHAMMAD ZUNNURAIN ZAMZAM, selamat ulang tahun yang ketiga~! hee as tak sangka sangat kita punya hubungan dah 3 tahun. pejam celik pejam celik, 3 tahun dah as jadi suri hati nunu. hehe, ingat tak yang suri hati tu? banyak sangat kenangan as dengan nunu ni. manis ada, pahit pun ada. nasib baik kita punya fikiran macam dah matang sikit kan. kalau tak, kejap je hubungan kita ni. untungggg sangat as dapat nunu ni taw! as tak akan lepaskan nunu. never! jangan harap laa as nak bagi nunu kat orang lain. kalau ada orang nak amek nunu dari as, as benci dia sampai bila2! betul niiiiiii hee

sayanggg. terima kasih tau sebab tahan dengan kerenah as ni. as tahu as ni banyak sangat songeh. kan kan kannnnn. hee kalau orang lain, mesti dah lama dia menyampah dengan as. tapi nunu sabar je kan dengan as. sebab tu as sayang nunu ni. susah tau nak cari orang macam nunu ni. nunu kawen dengan as taw taw taw! mmuuaahhh! sayangggg sangat nunu ni ^^

3 tahun dah gambar ni sayang :)

haha ini edit aneh. gambar ori tak tahu kat mana huu



♥ Don't forget to smile ♥

Sesungguhnya mencuri itu satu dosa