Friday, February 11, 2011

maulidur rasul vs valentine's day

assalamualaikum n annyeonghaseyo ! ^^


haiii ! dah makan ? dah mandi ? gud gud . mehh mehh kite bace bebelan as ari ni . hikhik . tadi kan , tetibe je as rajin na blogwalking . and time blogwalking tu agak bnyk jugak la blogger kupas isu valentine nihh . ye la kan . 14 februari kan sinonim dengan hari kekasih tu . x mungken ade yang x tahu


nak dijadikan cerita lah kan . kebetulan pulak sehari lepas valentine tu hari maulidur rasul pulak datang menjelma . hohoo . cuba bayangkan malam sebelum maulidur rasul tu macam mane . ish ish ishhh


bukan nak kata ape lah kan . tapi macam dah jadi kebiasaan pulak , malam 14 or 15 feb je mesti ade kes kes maksiat dilaporkan . kan kan kan . setuju tak ? *aneh la as


hurm , nasihat mudah di sini . toksah la kite dok sambut mnde alah tu . x elok pown sebenarnye . dosa btambah ada laa . dah la dah banyak dosa ada .


jujur cakap , as dulu mase kecik kecik tringin jugak nak sambot mnde alah ni bile ade bf nanti . *berangan lebih xD tapi bile dah ade bf ni , x tringin pulak na sambot . haha . orang kate time valentine ni la kite nak beri penghargaan kt pasangan kite . layan baik baik , ikut cakap dye . werkkk ! :p


as rase hari hari kite bole hargai orang tersayang . same la macam kite hargai mama and ayah kite plus kawan kawan . x de beza pown kan . cuma mama dgan ayah tu ade hari istimewa dye . *hari ibu dan hari bapa soooo , apa kate kite sume pakat x yah sambot valentine nihh . hee


kan elok kalau kite hayati maulidur rasul tu elok elok . wah wahh , as ni pandai je nasihat kome kome nihh kan . diri sendiri pown x perfect . aigoo . xpe xpe , sekali sekala buad entry mcm ni pown best jugak kan . xde la orang cakap as ni asyek ingat kpop jehh . hihhi


cukup sampai di sini . assalamualaikum !
السلام عليكم
^^


p/s  YOU ! stop copying my blog ! annoying lahh . sume mende kau nak tiru =='

♥ Don't forget to smile ♥

Sesungguhnya mencuri itu satu dosa