Sunday, September 4, 2011

nak balik dah ? O.o'

assalamualaikum 
annyeonghaseyo ! meyyda imnida !


huhh , omo ! cuti dah na habes . petang ni dah na kene masuk maktab balik . ahhhhh , x nakkk !!! T.T sumpah x nak . duduk maktab mcm duduk dalam penjara jehh . harihari mende yang same . oh tidakk :'(


after this , no fon , no internet , no tv , no everything la . kat sane , sume kene ikut peraturan . even mende kecik sekecik kecik nye pown kene ikut peraturan . disiplin la konon . grrr


benciiii . x dapat na lepaklepak dah . lepas ni kene tinggal sorangsorang kat hulu tu . haihhh . camane ni . dah lame kt sane pown x dapat sesuaikan diri sepenuh nye lagiii . hatoyyy


doakan as kuat kat sane hokeyy ? komawo !! >.<

♥ Don't forget to smile ♥

Saturday, September 3, 2011

...?

assalamualaikum 
annyeonghaseyo ! meyyda imnida !


err , camane na cakap eh ? prasaan tgah bercampur campur sekarang ni . habes hilang selere na makan , na tidoo . duduk pown dah x senang dah . haihh


camane nihh ? ape as na buad nihh . hati x tenang nihh . adehh . x suke la bile jadi macam ni . hmm . kat mane lagi na luah . blog buruk ni jugakk jdy mangse . ishishishhhh ...


bile na habes belaja ehh ? x sabar na belaja dekat dekat pulak . serik da na blaja jauhjauhh . dye kate taon depan mrsm ade exam tambahan sebelum spm . if result okay , dapat pegi oversea . huahhhh . gile uhh


nasib result as x okay sangatt . kalau x , ke oversea la jawab nyeee . haha . tapi ! x mungken la . kalau dapat pown , maybe x nak kott . HOMESICK !! :P


dalam negara pown dah x suke , ni na pi oversea . chettt ! ==' okay , bukan tu motif menaip nihhh


ekceliii . err , mamaaa , ayahh ......! TAK NAK BALIK MAKTAB BOLEH ? hurmmm , tawu dah jwpn dye ape . saje je na tanye  T.T

♥ Don't forget to smile ♥

Sesungguhnya mencuri itu satu dosa