Alhamdulillah harini dah 38 minggu aku mengandung. kalau ikut due, aku tinggal lagi 12 hari je lagi weh. 12 hari. Ya Allah, macam tak percaya. aku berjaya bawa nyawa dalam perut aku selama ni 😂 perasaan? bercampur. takut. excited. tak sabar. semua lah. takut tu sampai terbawa-bawa dalam mimpi lah orang kata. berapa kali dah aku mimpi bersalin. tapi mimpi kan. mana ada rasa sakit. ada mimpi tu senang je baby keluar. ada mimpi lain pulak, baby susah keluar sampai terkoyak-koyak aku. kena jahit bagai. mana la aku tak takut. bangun tidur je terus cerita kat zunnu. dia pun bosan agaknya aku asyik cerita mimpi bersalin je. hahaha sabar je lah. selagi belum keluar, selagi tu kot mimpi tu berulang.
Oh ya, lusa raya. aidilfitri. sempat ke aku? InshaAllah. sebab sampai sekarang takde lagi tanda besar nak bersalin. haritu je ada macam blood spot sikit. tapi sikit sangat lah so aku tak sure itu tanda betul ke tak. but since sampai sekarang tak ada apa yang jadi, aku assume tu tak betul. hahaha boleh tak macam tu?
Last checkup minggu lepas, aku kena kencing kotor. mungkin lah kan, mungkin sebab kencing kotor aku rasa sakit-sakit je. aku ingat tu sakit contraction. yelah kan, sebab ada blood spot tu. rupa-rupanya..... hehehe takpe lah. aku sabar. tunggu je sampai tarikh due. sampai masa nanti keluar lah anak ibu ayah ni. semoga yang baik-baik saja ya 😉
0 budak cute:
Post a Comment