Friday, March 18, 2011

goodbye :'(

annyeonghaseyo and hello
♥ assalamualaikum 


yeahh , goodbye sudaa . kejap je kan as bebas ? lepas ni kene duduk diam diam dalam penjara . keluar pown due minggu sekali je . stakat pekan baling je pegi =='


esok !
as dah nak bertolak dari sini ke sinunnnnnn . huaaa ~ dah la homework x siap lagi . ape na jadi nihh wehh T.T habes as kene tibai dengan cikgu :p haha . x mungken !! cikgu hanye akan maki dan rotan di tangan je . tu pown kalau cikgu tu garang . kalau cikgu baik ? yeayyy ! xD


hahh , time dh dekat na masuk ni pulak badan as buad hal . pegi panas tibe tibe ==' time awal cuti x nak panas pulak . haishhh . dh la kat sane x cukup rehat . bile nye na normal badan ni . hope suhu badan as jadi 37 darjah celcius balik cepat cepat

ehh !


tu tuuu . yang dalam kotak tu . hee .. maaf yehh . as x sempat na buad award . masa x mencukupi ditambah dengan ketensionan melampau membuadkan niat as terbantut di situu . huhuu . maybe next time untuk follower yg ke 150 kott as meneruskan niat . hehehh *niat je tuu . macam la ade yg na follow kan kan ?


errrr , tu je kott . as x larat dah na taip panjang panjang . peningggggg @.@ berpinar mata den . haha


soooooo ..
goodbye alls . termasuk lah lappy , handphone , facebook , my comel blog *wah ! nama baru :p , smkcj students especially 4 amanah .. huaa ~ rindu rinduu .. x jumpe lagi classmates yg happening cam korang taw x . farish , rin , azra , sab , syahirr , and many many more . jangan lupe kite di sinunn yehh :'D
*over =='


F4 !!
saranghae ! mmuahh mmuahh 


annyeonggggg :')

♥ Don't forget to smile ♥

Tuesday, March 15, 2011

Quizzes Tyme By Miss Wunny

ohh , again . haha . bape kali daa as na post hari ni =='
ekceli ni post untuk melunaskan hutang yehh . huhh , hutang ?


hee . tak la . kawan blogger as , miss wunny tag as untuk join quiz yang dye create ni . dah lame kott as kne tag . tapi na buat macam mane . as tak dapat online hari tuuu T.T


hah , sila ambil masa anda untuk read read sini
copy paste aje :D

Introduction
Hye all...arini cy nk wat satu permainan y bertajuk 'Quizzes Tyme"
Visions & Mission 
Lebih mengenali para blogger n mendapat kenalan baru ^^
Ingredient
Dlm Quizzes Tyme,cy akan bg 10 soalan n jawab la soalan tu dgn jujur ye...
Cara-caranya
1. Follow blog MiSs WuNny..but its up to you laa..kalo xmo pn xpe..ikut seikhlas ati la ye...
2. Bwat 1 entry y cm cy bwat ni..ambikla gmba entry ni n link kn ke blog cy..bkn ape..spy sng kwn2 kite nk join..jgn lupe mention name cy skali spy senang cy nk bace jwpan2 kowg..bwat y very simple pn bleh...
3. Ambik soalan y diberi n jwb la dgn seikhlas hati...=)
4. Tag sekurang2nye 3 owg fren tok kite same2 bkenalan ngan dowg...pastikan dowg tawu
5. Kalo da join,wajib tinggalkn link kt my comment
Sekian..itu sahaja syarat2nye
nahh , the first question is ....
jeng jeng jenggg

1. Nama penuh korang sebijik macam dalam i/c and surat beranak ?
    my full name is Nurul Asmidar Binti Norozi  :)

2. Ape erti di sebalik name tu ?
    nurul :: cahaya
    asmidar :: x dapat di kenalpasti =='

3. Nama kelas korang mase drjh 1 and duduk sebelah sape ?
    kelas 1 Ehsan . duduk seblah hantuuu . haha . x la . tak ingat T.T

4. Ape tabiat 'wajib' yg ade dalam diri korang sampai sekarang ?
    tabiat wajib ? urmmm , ape ehh .. entah la . heee ~

5. Kenape tabiat tu wajib pulak ?
    errr , na jawab ape nih ? haha :p

6. Ape barang yang korang idam2kan tuk dapat sebelum raya ?
    barang ? ar , nak duit banyakbanyak ! *huhh , bole ke macam tu ? =='

7. First time ggi korang patah mse umo brape and ggi yang mane ?
    Huii huii , mencabar minda tul soalan nihh . haishh .. as x ingat la kakakkkk . uhuk
    uhukk :'(

8. Sweet memories dgn boyfwen / girlfwen / bestfwen ? (choose 1)
    choose 1 je kan ? hee
    bestfwen :: byk gile kott kenangan f4 . yang paling sweet of course la time ktorg spent
    time same same . bile kitorang hanye berempat and x de orang kacau . setiap saat
    merupakan sweet memories bagi as :'D
    *macam salah jawab je ==' pedulikk ! :p

9. Bile tarikh korang start buad blog ni ? syg x blog korang ? sbb ape ?
    tarikh :: 27 november 2010 . baby lagi blog as nih . hehe . ehh , of course la sayangg !
    penat edit bagi comel , kemas , ringan . kesian taw blog ni kene diet . ==' sayang sangat
    sebab banyak mnde as share kt sini . nanges kat sini , happy pown kat sini :p

10. Markah untuk kuiz ni ? (1~5 markah)
      4 markah :D

uhh , oke oke . na kene tag tige orang . sooooo ,

FARAH NADHIRAH
AMEERA
FARAH FARHANA
sila ambil ye ^^

♥ Don't forget to smile ♥

Sesungguhnya mencuri itu satu dosa