Thursday, February 10, 2011

dia comel wehh !

assalamualaikum n hi !
ni hao ma ? ^^


hehe , cina sebentar . kenapa ?
hahh , ni yang na story banyak nihh . ehh , tak ! sikit je . hee . tapi sebelum tu as nak bgtaw yang minggu ni as bz sangatttttt ! huhh , letih minggu ni . na online pown trase malas . apatah lagi jari ni nak menaip untuk blog kayangan kesayangan ni . hohooo *tawu la xde sape peduli , saje nak bgtaw ! ngee ~


okay , strettt to da point lahh ye . toksah le kite dok belok belok lagi . mari mengikut jalan yang lurussss . hahh ! macam la ape =='


wehh wehh , na tawu tak . nak tak nak tak . nak la ehh . hee . semalam kan , fes time as cakap dengan tuttttttttt . hee . nama x boleh didedahkan di sini sebab as x dapat persetujuan dari si dia untuk meletak kan nama dan gamba beliau di sini . hahahh


siapakah dia ? ehemmm
kalau korang dah bace blog meer (bestie as) mesti dah tawu kan siapa dye . haha . klik SINI untuk tengok nama depan and nama panggilan dye serta kisah selanjutnye mengenai si dia . hohoo

kenapa as letak gamba nihh ? hee , ade la sebab dye .
ohh ye ! 'si dia' tu bukan orang melayu yehh . so , jangan fikir bukan bukan . dye bukan orang yg berada dalam hati as . *hati as dah dicuri wee ~


hahh ! ape yang penting di sini adalah
DIA SANGAT COMEL ! >.<
okay , di bold kan di situuu yehh . hahahh *as ! jangan gedik sangat lahh . kunk **** marah padan muke kau !


ohh , semalam kan , as kan , hee .. tak nak la bagitaw >.< *blushing


aaa , dah kott . story ade banyak . tapi x kan na sumbat sume dalam post ni je kan . ngee ~ lain kali sambong . tataaa !! ^^


p/s  boleh tengok blog kawan kawan as ni sebab story kitorang lebih kurang je sume . ngee ~
FARAH
AMEERA

♥ Don't forget to smile ♥

Sunday, February 6, 2011

omo ! F4 lumpuh

salam and hye
annyeonghaseyo


firstly , boleh tawu ini siapa ?

itu itu . yang ade kotak senget kaler merah tu . siapa yehh ? kenape x tinggal link . susah nk jawab soalan anda =='  ohh , as buad chatbox mcm kt tepi tuu gune tutorial dekat SINI . boleh refer sane .. ^^ *as x gheti buad tuto , maaf maaf


okay , jom amek mood sedih jom . why ? hurmmm , lihat tajuk . f4 dh lumpuh ! tulang belakang dah pergi merantau jauh nun di selatan sana . sedih nye .. T_T  ohh , f4 di sini bukan f4 ni yehh

tapi f4 yang ini

ni la f4 . bestie as . ALIA , MEER and FARAH . leader kitorang adalah alia . tapi kan , lepas ni alia dah tak de . sedih kott . tiga tahun kawan . tibe tibe nak pisah . dah la jauh alia pindah , macam mane lepas ni ? tinggal ktorng 3 orang je kt skolah . dah tak cukup 4 . sebelum ni berempat je . pegi mane2 mesti cukup 4 .


huaa , alia ... kenapa mesti pergi . kenapa nak tinggalkan kitorang kat sini . lepas ni macam mane nak gile gile macam ni lagi ?




macam mane nak snap gamba same same lagi macam ni ?




heyy , sedih kott ingat balik kenangan f4 . banyak sangat kenangan manis . kan kan ? pegi kem sama2 , lawatan sama2 , sume same2 . tandas pown sama2 . hehe . hope alia tak lupakan kenangan manis bersama 3 . yang masam masin pown jangan lupa ! bia kenangan selama nye . reunion mase ade cucu nanti boleh sembang same same . hee


ohh , thank you alia sebab bagi kad kuning ni kat kite . hee

nanges kite bace kad tuu . thanx alia ! *benci pegi kait kejadian aneh di kh room , hahah


alia , baca sini .. luahan ikhlas dari hati kite ni taw

kite nak alia jaga diri elok2 kat sane . cari kawan elok2 . jangan bagi orang buli alia . kalau ade bgtaw 3 . bia kitorang serang bawak obor dan kayu ! hohoo . alia jangan lupakan kite taw taw . walaupun baru tiga tahun kite rapat gile2 dengan alia , kte rase macam kte dh kawan dari baby dah dengan alia . hehe
belajar elok2 taw . jangan sia sia peluang yang ade . kte nak alia berjaya di asrama . boleh jadi doktor dengan meer and farah . kite jadi pilot ! haha . mari naik kapal terbang , kite bawak 3 siar2 di langit . ohh , lagi satu . maaf kite x dapat bagi ape2 untuk alia , tak dapat luang mase dengan alia di saat2 akhir . kte x dapat peluk alia pown ! sedih tawuuu . hmm
thanx alia sebab sudi jadi kawan baik kite . thanx sebab sudi dengar masalah kite , belanja kite , teman kite , and macam2 lagi la . banyak alia tolong kite . sedih taw nak pisah dengan alia .. :'(

 
lepas ni x cukup 4 dah .. :'(


ALIA ! jangan lupa kitorang taw ! alia lupa , 3 serang dorm alia ! haha
heyy , lihat bawah

saranghae chingu yaa ! mmuahh mmuahh . sayang sangat alia ni taw ! ingat taw , jangan lupa kitorang di sini . hope alia happy di sana . 3 akan selalu ingat pada alia . harap alia pown begitu . kirim salam kat kawan baru ! hehe


tataa kawan :')

♥ Don't forget to smile ♥

Sesungguhnya mencuri itu satu dosa