Thursday, January 27, 2011

adoyyy , letihh lerr


assalamualaikum dan selamat sejahtera di ucapkan kepade sekian sekian dan sekian .. -__-'


ouhh , mari straight to the point . membe membe as dh banyak post kt blog dyorang pasal mnde nihh . as je yang agak ketinggalan sedikitt . dari kul 8 sign in blogspot nihh . sekarang baru dapat hidayah nak menaip . hohoo . gile pemalas as .. =='  dah la nota sejarah tak siap . hee . diam diam taw ! >.<


hari nihh skolah ade merentas desa . tapi bukan kt kawasan desa aka kawasan perumahan cheras jaya yehh . merentas di wetland .. wetland tu desa ke ? *pedulikk ! dari taon lepas sebenar nye rentas kt situhh . track tadi pown same je dengan taon lepas .. =='  yang beza , taon lepas panas , taon nihh mendung ! wahh , memang suke gile la kan . x perlu berpanas panas . hee


ktorang gerak sane naik bas . and na taw takk . fes time as mabuk bas sampai rase nk muntah and perlu mencangkung sepanjang masa ! sakett lerr cangkong . huhh , gile kauu . pening kott dalam bas tadii . bau dalam bas tu 'wangi' sangat laa . dh la sesat . bas ktorg last skali sampai kt sane . langgar kereta ustazah lagii . kesian kereta kemek depan . haishh . saman !! haha


mase tengahh larii , as terpisah dengan kawan as . =='  benci ! setiap taon macam tuu . asyek pisah je time lari . terpakse rentas solo . huu . kasihani sayaa . meer dah depan gile . alia maseh mengejar . last2 as yg kne kejar dye . haha . farah mcm biase , hanye walking di belakang . haha


dah habes rentas sume , duduk dalam barisan . then penyampaian hadiah . congrates pada yg menang . hebad nye larii ! nk stamina sikitt ....... =='  as no brape ? entahh . haha . meer cakap top 100 .. :)  chukahamnida meer ! wokk dapat no 24 kn . not bad laa .. ^^


ouhh , lastly .. cikgu bgtaw kedudukan rumah sukan

JENTAYU
KENYALANG
HELANG
MERAK
bayan


yeayyy ! bayan dapat mengekalkan kedudukan dari tahun as masuk skola nihh bersamaan dengan tahun 2008 sehingga tahun nihh , 2011 .. haishh . malang nye as . x dapat rase rumah sukan as juara dari as darjah 1 lagii . asyek asyekk last . x pown nombor 4 . as pembawa malang kehh ? haha . wateva !


lepas habes sume , balik sekola . naik bas lain pulak . waaa , bes la bas tuu . sejuk dan tiada wangian yang tidak menyenang kan . hee . rase macam malas je nak turun .. dh turun , kitorang singgah kuale . berehat sebentar bsame teh o ais terlebih manes . diabetes !


balik rumah terus tidoo dari kul 2.30 kott . sampai kul 6.30 . hahah . anak dare ape ni wehh ! letih laa . saket kaki nihh lari tadi . dah la banyak bukit kene daki .. =='


daaa , finish report pada hari ini . boring ? x pe . as pown boring jugak nihh . haha . tepah le post as . haishh . tenkiuu sudi membace . ^^


p/s   esok alia last day . sedih nyee .. lidor dh nk pindah .. :'(

♥ Don't forget to smile ♥

Monday, January 24, 2011

as dah jatuh cinta !

salam and haii  ^^

wahh , tengah bz dengan homework pown sempat lagi kan as na updated blog nihh . haish . kene marah dengan cikgu esok padan muke . dah la cikgu garang macam singa .. >.<  shhh , diam diam sudahhh .. hii


hohoo , jarang as tempek gamba as dalam post as kn . pejadah nye as tempek gamba tuu ? saje je na tunjuk teddy as tuu . dh sebelas bulan dh dye . tapi body maintain kecik cinonet . hihi . comel kan teddy .. ^^
as anehh lerr .. ==' *apakah ? abaikan !


hahh ! dengar lagu di blog as sudaa bertukar ? yeahh . haha . dari lagu korea rancak rancak , transform ke lagu indon yang slow miloo gituhh . wiihuu .. motif ? biar lahh rahsiaa . hee . x de lahh ! saje je nak tukaa hangen . biase laa . hati tengah rindu rinduan , lagu slow ginii je la layan . hayati lirik pliss .. haha . but ! I'm still kpop lovers okeyy . honggi dan minho plus rain oppa sentiasa di hatii . aww ~


heyy ! ape as rapuu ? 3 perenggan dh . tajuk x masokmasok lagii . isi penting x de lagii . cepat sekeh budak ni laju laju ! haishh .. =='   okeyy , semua orang dah tawu as x dapat asrama . *ye ke semua dh tawu ? refer link nihh .. SINI .. tapi sekarang as and parents tengah bergiat dengan aktif nye untuk mendapat kan as tempat dalam MRSM ! bergiat dengan aktif ? entahh . as pown x faham . haha ..


ape yang as cuba sampaikan di sini adalah as dah betul betul jatuh cinta dengan MRSM ! as sanggop buad ape je untuk dapat kan tempat kt situu . haishh , tuan pengarah .. izinkan saya belajar di MRSM .. plis plis pliss .. semalam as x tidur malam kott fikir mende nihh . dalam kepale hotakk fikir nak MRSM jehh ! *TIPU ! ade jugak fikir tentang 'dia' .. ngee ~


harap sangat second intake nanti name as ade . tak pown third intake ! x kesahh laa intake ke berapa sekali pown . janji as dapat melangkah kan kaki kanan dan kiri nii dalam MRSM .. huaaa ! nakkk T__T  bes nye kawan kawan as yang dapat MRSM .. as pown nak jugakk uhh .. mane aci dyorg je dapat !


haishh , as dah tergile gile kan MRSM .. tempat lain dh x pandang dahh .. =='
tapi ... sbp pown oke jugak kan . hii . sbp tu spare part je lahh .. hohoo *betul ke eje ? pedulikk !


♥ Don't forget to smile ♥

Sesungguhnya mencuri itu satu dosa