Monday, December 27, 2010

pertemuan F4

haii kawan kawan yg disayangi semua !! *=.=' haha , aneh nyee , benci . haduyy
ar , assalamualaikum dan selamat sejahtera .. ^^ *lebih sopan :)

grr , benci ! haha , yg gamba hello kitty as letak kt setiap permulaan entry dh x de . sebab ? web dye dh hilang entah ke mane .. haish , dh buruk dh entry as yg ade gmba tuu sume . na dlete satusatu , malas . x nk la dlete . tapi kunk anehh je entry . mcm mne na menang kontest blog terkemas tuhh . blog as x kemas langsung .. dengan header aneh lagi . kabur .. -__-'

hahh ! semalam as x update . haha . tajuk dh ade . tapi malas na menaip . haish , ape na jadi neyh . dulu mase mulemule bukak blog neyh excited bebenoo na update . kalau boleh satu hari na post 10 entry . haha . gile excited wehh . sekarang ? na taip pown kene paksepakse segale . haish . dah laa minggu depan na skolah . *ape kaitan ? =.='
klik gambaa untuk ke blog kami
gamba neyh lagii ? haha , hari tuu dh letak kan ? ye ke ? entah ! tak hengatt .. ngee
bes wehh tadi . as kua dgan dyorg tige plus mama as and mama alia plus adekk as and adekk alia plus abg as plus kak alia (jiran as) .. haha , rombongan cik kiah . kua pgy mane ? halahh , segan la na bgtaw . haha ..
ktorg pgy south city plaza jehh pongggg .. kihkihkih . bukan buad ape pown kt sane . pgy smatemate untuk main bowling . mama ajak main kt sane sebab harge murahh plus x ramai orangg . na baling masuk longkang pown x de la malu sangat . hohow

tapi !! haish , bengang kott tdy kt sane . tapi kami lalui dengan senyuman . haha .. benci uhh tdy . banyak kali rosak . ade yg pin rongak , pin x mow turun , pin merajuk tibetibe pegi padam , and markah trabor .. *tak faham ? lupekan grr , banyak kali tuka lane . brape kali eyh ? japjap , kire balik .. err , 6 kali !! haha , gile laa . mama as punye group tukaa 3 kali jee . ktorg je yg 6 kali . haishh , dh la aneh tdy . and , bla bla bla blaa .. *malas story panjangpanjang . bukan nye ade yg berminat na tawuu ==' hahh , gamba yg ade pown sikit je . sume dh malas na pegang kamera . hahaa
mama alia and mama as
meer with alia
meer
 leader kami , alia
 kakak F4 , kak alia
 faraa a.k.a nanaa
as

benci gambaa meer baling bola x de . haha . mane tahh hilang . hahh ! tema kami pink yehh adekadek . hee dah habes main bowling , ktorang pgy makan kt kedai makan yg ade kt tepi tasik kt sebelah skola menengah sri serdang kt serdang tuhh . ktorg empat makan nasi ayam jehh . x de selera na makan nasi campur . hohow . dh habes makan , mamamama ktorg bincang na pegy mana lepas neyh . mines atau jj . haha , majoriti na mines , tapi mama alia na jj . sooo , destinasi seterusnye , jusco cheras selatan .. :)

dekat sane , alia beli baju kaler oren sebab na same dgan 'aa' rabuu neyh . hehe , sweet laa alia .. mase alia tgah bayar , as , meer n fara pgy atas tengoktengok botol air . tengok je . tak beli pongg . hahah . bile alia dh balik , ktorang empat jalanjalan cari beg fon . kt jusco tak banyakk ! kt mines lagi banyak cantikcantik . as pulak x bole ikot dyorg gy mines rabu neyh . terpakse beli tadii . ktorang beli dekat happie monster . nak tengok beg tuhh ? nahhhhh

 ngee , tande harge pown ta cabot lagii
beg 'mak' gelaran di beri . haha *sile abaikan langsir comel di belakang =='

semua tuu ktorang beli 4 unit . haha , sume same . x de yg lain pown . beli gune duid yg ktorg kumpol tahun neyh . harge sume barang tuhh RM43.20 .. -__-' mnde camtuhh pown patpuluhlebihh . haha

err , dah laa ! boring la entry neyh kan kan ? cukup sampai di sinii . as pown dh feningfening lalat sudaa na taip plus fikir ayat lagii . haiyoo .. ape sudaa jadii hahh ? grrrrr

ouhh yaa ! thank you for reading !! haha ..
mmmuahhhx !
*apahal as tibetibe kiss neyh ? +_+' 

♥ Don't forget to smile ♥

Saturday, December 25, 2010

kembar sayaa

Your generated text image
err , mcm mne na mula kan eyh ? tak pe tak pe . kte mulakan dengan bismillah .. :)
hye , assalamualaikum , salam , annyeonghaseyo , holla , hello , ape lagi ? dah laa . banyak dah tuu . hohow . mari beralih kepada tajuk yg berada di atas ..

2003
hee , nampak tak due budak kecik cinonet pakai tudung kat dalam gamba tu . sorang senyum , sorang masam . yang  masam tu la as . haha . aneh kan muke as ? macam ape tahh . kecik kecik dh buad muke garang . dah besaa , dah tak gheti nak buad muke comel . haha *comel ke ?? eyh , gamba tu tak clear sangat kan ? hurm , as tak gheti la na edit bagi clear . hee , scan je pown gamba tuu . sebab tu tak cantik gambaa

err , ape motif as tempek gamba kt atas tu ? sebab na tunjuk kembar as laa . haha . dah kate kembar , msty la dye pakai tudung jugak macam as . hehhe . budak kecik yg comelcomel tu laa kembar as . nama dye , farhana . nama penuh as tak ingat laa . maafmaaf .. huhuuu

andand , ktorang dah terpisah 7 tahun kott . haha , lame kan kan ? pisah sebab as pindah skola . yeahh , farhana neyh kawan lame as . dulu kelas samesame mase darjah satuu and due . same dengan amaa .. :) tapi kan ! dulu as xde la rapat sangat dgan kembar as neyh . as kawan biasebiase je dgan dye . hehee . terharu sangat sebab farhana still ingat as . dye yg add as kt fb . as approve je . thanx farhana .. ^^

ouhh yaa , yg kt atas tu gmba mase kecik , x jelas , x lawaa .. haha . kt bawah neyh , gamba dh besa , comel , cantik , kiutt , suci ..  *haha
 farhana
 maaf kpd kawan farhana .. terpakse edit macam neyh
 grr , maaf again
comel kann ? ^^
okay , dalam banyakbanyak gambaa , as rase gamba neyh yg ade 99% muke as . haha . setujuu ?

hehe , sumpah rindu gile kt kawankawan skss .. lagilagi yg baik plus rapat dgan as . whoaa , mana korang ? baru bpe kerat kawan lame yg as jumpe kt fb . err , korang ingat lagi ke kt as ? haha . dh 7 tahun kott as tinggal kan sri serdang . ade jugak yg as x ingat dh . tapi ade jugak yg as ingat ! haha . banyak kenangan kt sane . duluu as menari .. haha . lawak la bile ingat balik as nari dulu . macam ape tahh . haish

lastly ..
KEMBAR ! I MISS U LAA
gambaa x lawaa lagii  webcam


♥ Don't forget to smile ♥

Sesungguhnya mencuri itu satu dosa