Friday, December 24, 2010

yippie !

Your generated text image
salam .. hahh , fes skali as na tanye , pening tak tgok background as tu ? liplapliplap gituhh . haha . ape la as buad pegi tuka . background lame yang bulatbulat tu lagi okay kan ? lagi cantik , nampak kemas jehh . haha . aneh laa as .. cube banding kan due kat bawah neyh

lame
baruuu

haha , macam aneh la yg bintang neyh . tape tape , as try dulu letak sehari . agak agak menyampah sikit tgok liplap tuhh , as tukaa lain . huaahuaahuaa .. baik tak yahh tuka uhh . buang mase jehh . haish !

okeyy , kembali pada tajuk . yippie ! haha . apakah ? tibetibe nak yippie neyh . tak kan x habes lagi excited semalam ? haha .. takk laa .. yippie tu nama akaun bank as dekat maybank . mama create bile tahh . as pown x tawu .. tengoktengok dah ade . duid dalam akuan tu x de la banyak sangat . mama cakap as ade akaun lain lagi . banyak nye akaun as . =='

ade ape dengan yippie ?
hurmm , siape ade yippe angkat tangan !!! hehe ..
weyh , untung taw ade akaun neyh . kenape ? hee , cube bukak link neyh
yippie
dah bukak ? dh bace ? bace yg kat bawah tuu . ade cakap pasal duid kan ? *dah kate bank , msty la pasal duid -__-' hee .. gud news for students yg dapat result gudgud semalam . but ! yang ade akaun yippie je okeyy . yang lain , as x tahuu . huhuu

gud news ape ? hee , xpe laa . as bgtaw eyh . for those yang dapat result pmr minima 7A , bole tuntut hadiah dekat maybank terdekat . untuk pmr , dye kasi seratus je .. okey la tu kan . senangsenang je dapat sratus . x yah buad ape pown . bawak slip keputusan dengan ic jehh . datang dengan mak atau ayah okeyy . then , dalam mase lima hari , duid akaun akan bertambah sratus . sukahati la na buad ape dgan duid tu . as simpan je kott . tak nak la kua kan . hee

tadi as pegi maybank serdang . alhamdulillah , setel sudaa semua . nnty duid dalam akaun as bertambah laa . hee . simpanan untuk masa depan . kot as sakit ke kan , boleh gune duid yang ade dalam akaun tuu . hee

ouhh ya , semalam as lupe na cakap neyh . excited sangatsangat sampai lupe na wish congrates hehe
sooo ,
congrates yahh pada siapa yg dapat result cemerlang tuu .. yang kurang okeyy , xpe ! jangan putus ase . SPM kte fight betulbetul ! ^^
*thanx sebab wish congrates kt as semalam .. thanx sangatsangat ! >.<

♥ Don't forget to smile ♥

Thursday, December 23, 2010

23 dis 2010

Your generated text image
yeayy , rase nye ramai dah kawan kawan as post kt blog dyorang pasal hari neyh . kan kan ? as bukak blog dyorg tdy , semua dah updated . hehe . excited gile kott hari neyh . kenape ? halaa , jangan la x tawu . huhuu . hari neyh , 23 disember 2010 . yeahh ! result PMR dah keluar .
ehhemm , pmr okeyy . hee
saya , Nurul Asmidar Bt Norozi , angka giliran BD089K036 , calon pmr tahun 2010 SMK Cheras Jaya , telah berjaya memperoleh 8A !! *haha , excited gile as yess ! syukur sangatsangat . siyes as x sangke as dapat 8a . mama as pown x mengharap sangat as dapat 8a sebab tragedi hampir pitam mase fes day pmr hari tuu . as pown x mengharap sangat sebenar nye . hee ..
and , nak tawu takk ? kawankawan as ramai gile dapat 8A tdy . waa , hebad la dyorg . klas as ade 22 orang dapat 8a . klas 3A ade sorang je dapat 8a . cikgu cakap tahun neyh rekod 23 orang dapat 8A . peratus pown naik banyak la jugak kalau tak silap . tahun lepas 50 plusplus , tahun neyh 64 kott . as x dengar sangat tdy . hee . tgah excited kan . lompatlompat lgy .
whoaa ~ lega uhh dah amek result neyh . nasib baik kawan as 3 orang tu pown dapat 8a . kawan lame as pown dapat straight A's jugak . dye amek 9 subjek . bes nye dye . 9a tuhh . huhuu . kalah as .
btw , as na cakap thanx sangatsangat kat cikgu and family and kawankawan as plus 'rain' as sb banyak support and tolong as mse pmr hari tuu .. kamsahamnida !!!
terharu as tdy . hehe . nanges dalam pelukan mama .. :')
dah , sampai sini je . otak kering . kegembiraan melampau . hehe

p/s  eyh , esok 24 hari bulan laa :)

♥ Don't forget to smile ♥

Sesungguhnya mencuri itu satu dosa