Thursday, December 23, 2010

23 dis 2010

Your generated text image
yeayy , rase nye ramai dah kawan kawan as post kt blog dyorang pasal hari neyh . kan kan ? as bukak blog dyorg tdy , semua dah updated . hehe . excited gile kott hari neyh . kenape ? halaa , jangan la x tawu . huhuu . hari neyh , 23 disember 2010 . yeahh ! result PMR dah keluar .
ehhemm , pmr okeyy . hee
saya , Nurul Asmidar Bt Norozi , angka giliran BD089K036 , calon pmr tahun 2010 SMK Cheras Jaya , telah berjaya memperoleh 8A !! *haha , excited gile as yess ! syukur sangatsangat . siyes as x sangke as dapat 8a . mama as pown x mengharap sangat as dapat 8a sebab tragedi hampir pitam mase fes day pmr hari tuu . as pown x mengharap sangat sebenar nye . hee ..
and , nak tawu takk ? kawankawan as ramai gile dapat 8A tdy . waa , hebad la dyorg . klas as ade 22 orang dapat 8a . klas 3A ade sorang je dapat 8a . cikgu cakap tahun neyh rekod 23 orang dapat 8A . peratus pown naik banyak la jugak kalau tak silap . tahun lepas 50 plusplus , tahun neyh 64 kott . as x dengar sangat tdy . hee . tgah excited kan . lompatlompat lgy .
whoaa ~ lega uhh dah amek result neyh . nasib baik kawan as 3 orang tu pown dapat 8a . kawan lame as pown dapat straight A's jugak . dye amek 9 subjek . bes nye dye . 9a tuhh . huhuu . kalah as .
btw , as na cakap thanx sangatsangat kat cikgu and family and kawankawan as plus 'rain' as sb banyak support and tolong as mse pmr hari tuu .. kamsahamnida !!!
terharu as tdy . hehe . nanges dalam pelukan mama .. :')
dah , sampai sini je . otak kering . kegembiraan melampau . hehe

p/s  eyh , esok 24 hari bulan laa :)

♥ Don't forget to smile ♥

Tuesday, December 21, 2010

blogshop mariii

Your generated text image
salam , anyyeong , hello , and ape lagii hahh ? ape ape aje .. hee
WARNING !
entry kali neyh untuk perempuan sajaa . lelaki tak kan berminat dengan entry neyh sebab penuh dgan informasi yg diminati oleh kaum hawa yg comel lotee cun puteh melepak sahajaa .
*apakah ? -__-'

blogshop ..
ape tuuu ? haish , tak mungken tak tawu kan ? kompem korang tawuu . hehe .
macam neyh , idea as na post pasal blogshop neyh datang lepas as delete post yg as dh taip 1/3 tdy sb post tu nmpk macam boring tahap dewa . lepas dh delete tu , as tertengok kt tab yg as bukak pagi tdy . ade tab neyh butik Edast . as bukak blog tu mase as tgok blog kak irine tdy . hahah , dari situu la as ter'ade' idea na post ape hari neyh . hehe .
entry hari neyh simple je kott . jangan risau . as pown x larat na bebel panjangpanjang harihari . cukup la sekadar meletak kan link link yg x seberape neyh . ade skit je ponggg . tengah tunggu kak irine punye blogshop . hee
mari tekan tekan !
haha , tu je kott link . kalau ade lagy , nnty as letak . kalau na check , boleh check dekat sinii
link link yg besh besh
hee , ekceli ade kt tab blog neyh . nampak takk ? haa , kt situu laa ..

ouhh yaa . hope korang enjoy cuci mata dekat link yg as kasi atas tuhh . as dh bukak dh semua . siyes lawaa gile inner and shawl yg dye jual . tringin na beli . nnty na bgtaw mama laa . hee
as tringin na pakai inner macam kak irine pakai . comel taw ! x caye ? tgok gamba neyh


gamba neyh as curi kt batik valley .. hee . cantik kan ? comel kan ? haish , tringin na pakai inner macam tuu

hahh ! cter pasal kak irine kan . tdy as bukak fan page kak irine neyh . then ternampak la kak irine suhh nilai sndiri blog honey marcello .. grr , geram gile lepas as tgok . sume post dye na tiruu kak irine . yg marcello tu pown na tiru jugakk . huii , kenape ? tringin na jdy fmily kak irine kahh ? x payah laa . eii , x sedar diri betul . yg x tahan nye , kawan dye pown *sini sini copycats same spisis dgan dye . *x ingat la caner na eje . hentam je la spisis ! hikhik bole pulak dye tiru trademark abg aizul . kaler blog , susun atur , sume same . yg x sme , budak tu xde post hapehape . stakat ltak trademark je . haduyy . lagi sekor kucing . haish , kalau kucing comel x pe la jugak . neyh , copycats . haha , tengok ! as dari xnk bebel panjangpanjang , dah terbebel panjang lebar dah . kome punye pasal la neyh . hadoyy

arr , dah laa . x nak la bebelbebel lagii . mahuu cucii mataa !
hehe

p/s  yg kontest blog terkemas tu kan , as sempat masuk lagii ! yeayyy !! hehe . kak hana baru updated pagi tdy . kak hana cakap dh full . x leyy join sudaa . and 10 pemenang akan di pilih . as nakk hadiahhhh . hee . andand , kalau ade tersalah informasi , jangan maraa yee

♥ Don't forget to smile ♥

Sesungguhnya mencuri itu satu dosa