Thursday, February 28, 2013

Saengil Chukahae Chingu!

assalamualaikum
annyeonghaseyo, meyyda imnida

soooo, hari ini, 28 feb 2013, genaplah 18 tahun roomates a.k.a bestfriend as sorang ni. hewhew~ anis dah tuaaa ;p HAPPY BIRTHDAY anis. semoga anis panjang umur, sihat sentiasa, senyum selalu. okayyyyy!

tak sabar nak jumpa anis time amek result nanti. amek result? huhhh~! in less then a month result spm keluar. cuak jangan cakap lahh. haha. but still tak kuat sangat kecuakannya. cehh. tengok lah sehari sebelum result nanti. otw pergi pengkalan hulu mesti susah nak lelap sebab asyik teringat pasal result tu. haha

anissss, aku doakan kita sama2 dapat result yang terbaik nanti. harappppp sangat2! ok anis. hee. anis, aku sayang kau taw! betul ni. tak tipu punya. kau pun kena sayang aku taw taw ;p terharu takkk? haha. jangan lupa aku okay. walaupun kita dah tak sebilik dah, kita tak dapat jalan sama2 pergi kelas, pergi dewan, makan kat dm sama2, menangis kat bilik 7 sama2, makan coklat sama2, kau jangan lupa aku taw :')

thanks sebab sudi dengar masalah aku selama ni. hee. kau memang kawan, kakak and roomates yang baik. so proud to be one of your friends ^^ okay dah. tak nak puji banyak2. nanti perasan lebih pulak kau ;p hehe
HAPPY BIRTHDAY ANIS ASYIKIN ALIAS!



♥ Don't forget to smile ♥

Sunday, February 24, 2013

NA vs MZ


sayangku MUHAMMAD ZUNNURAIN ZAMZAM, selamat ulang tahun yang ketiga~! hee as tak sangka sangat kita punya hubungan dah 3 tahun. pejam celik pejam celik, 3 tahun dah as jadi suri hati nunu. hehe, ingat tak yang suri hati tu? banyak sangat kenangan as dengan nunu ni. manis ada, pahit pun ada. nasib baik kita punya fikiran macam dah matang sikit kan. kalau tak, kejap je hubungan kita ni. untungggg sangat as dapat nunu ni taw! as tak akan lepaskan nunu. never! jangan harap laa as nak bagi nunu kat orang lain. kalau ada orang nak amek nunu dari as, as benci dia sampai bila2! betul niiiiiii hee

sayanggg. terima kasih tau sebab tahan dengan kerenah as ni. as tahu as ni banyak sangat songeh. kan kan kannnnn. hee kalau orang lain, mesti dah lama dia menyampah dengan as. tapi nunu sabar je kan dengan as. sebab tu as sayang nunu ni. susah tau nak cari orang macam nunu ni. nunu kawen dengan as taw taw taw! mmuuaahhh! sayangggg sangat nunu ni ^^

3 tahun dah gambar ni sayang :)

haha ini edit aneh. gambar ori tak tahu kat mana huu



♥ Don't forget to smile ♥

Sesungguhnya mencuri itu satu dosa