Friday, February 11, 2011

maulidur rasul vs valentine's day

assalamualaikum n annyeonghaseyo ! ^^


haiii ! dah makan ? dah mandi ? gud gud . mehh mehh kite bace bebelan as ari ni . hikhik . tadi kan , tetibe je as rajin na blogwalking . and time blogwalking tu agak bnyk jugak la blogger kupas isu valentine nihh . ye la kan . 14 februari kan sinonim dengan hari kekasih tu . x mungken ade yang x tahu


nak dijadikan cerita lah kan . kebetulan pulak sehari lepas valentine tu hari maulidur rasul pulak datang menjelma . hohoo . cuba bayangkan malam sebelum maulidur rasul tu macam mane . ish ish ishhh


bukan nak kata ape lah kan . tapi macam dah jadi kebiasaan pulak , malam 14 or 15 feb je mesti ade kes kes maksiat dilaporkan . kan kan kan . setuju tak ? *aneh la as


hurm , nasihat mudah di sini . toksah la kite dok sambut mnde alah tu . x elok pown sebenarnye . dosa btambah ada laa . dah la dah banyak dosa ada .


jujur cakap , as dulu mase kecik kecik tringin jugak nak sambot mnde alah ni bile ade bf nanti . *berangan lebih xD tapi bile dah ade bf ni , x tringin pulak na sambot . haha . orang kate time valentine ni la kite nak beri penghargaan kt pasangan kite . layan baik baik , ikut cakap dye . werkkk ! :p


as rase hari hari kite bole hargai orang tersayang . same la macam kite hargai mama and ayah kite plus kawan kawan . x de beza pown kan . cuma mama dgan ayah tu ade hari istimewa dye . *hari ibu dan hari bapa soooo , apa kate kite sume pakat x yah sambot valentine nihh . hee


kan elok kalau kite hayati maulidur rasul tu elok elok . wah wahh , as ni pandai je nasihat kome kome nihh kan . diri sendiri pown x perfect . aigoo . xpe xpe , sekali sekala buad entry mcm ni pown best jugak kan . xde la orang cakap as ni asyek ingat kpop jehh . hihhi


cukup sampai di sini . assalamualaikum !
السلام عليكم
^^


p/s  YOU ! stop copying my blog ! annoying lahh . sume mende kau nak tiru =='

♥ Don't forget to smile ♥

Thursday, February 10, 2011

dia comel wehh !

assalamualaikum n hi !
ni hao ma ? ^^


hehe , cina sebentar . kenapa ?
hahh , ni yang na story banyak nihh . ehh , tak ! sikit je . hee . tapi sebelum tu as nak bgtaw yang minggu ni as bz sangatttttt ! huhh , letih minggu ni . na online pown trase malas . apatah lagi jari ni nak menaip untuk blog kayangan kesayangan ni . hohooo *tawu la xde sape peduli , saje nak bgtaw ! ngee ~


okay , strettt to da point lahh ye . toksah le kite dok belok belok lagi . mari mengikut jalan yang lurussss . hahh ! macam la ape =='


wehh wehh , na tawu tak . nak tak nak tak . nak la ehh . hee . semalam kan , fes time as cakap dengan tuttttttttt . hee . nama x boleh didedahkan di sini sebab as x dapat persetujuan dari si dia untuk meletak kan nama dan gamba beliau di sini . hahahh


siapakah dia ? ehemmm
kalau korang dah bace blog meer (bestie as) mesti dah tawu kan siapa dye . haha . klik SINI untuk tengok nama depan and nama panggilan dye serta kisah selanjutnye mengenai si dia . hohoo

kenapa as letak gamba nihh ? hee , ade la sebab dye .
ohh ye ! 'si dia' tu bukan orang melayu yehh . so , jangan fikir bukan bukan . dye bukan orang yg berada dalam hati as . *hati as dah dicuri wee ~


hahh ! ape yang penting di sini adalah
DIA SANGAT COMEL ! >.<
okay , di bold kan di situuu yehh . hahahh *as ! jangan gedik sangat lahh . kunk **** marah padan muke kau !


ohh , semalam kan , as kan , hee .. tak nak la bagitaw >.< *blushing


aaa , dah kott . story ade banyak . tapi x kan na sumbat sume dalam post ni je kan . ngee ~ lain kali sambong . tataaa !! ^^


p/s  boleh tengok blog kawan kawan as ni sebab story kitorang lebih kurang je sume . ngee ~
FARAH
AMEERA

♥ Don't forget to smile ♥

Sesungguhnya mencuri itu satu dosa