Saturday, January 29, 2011

AWARD ! suke suke >.< !

assalamualaikum dan hai hai .. ^^
tengah buad  ape ? berperang dengan homework yang tinggi menggunung tu ? haha . memang pelajar mithali la kalau korang tengah buad homework sekarang . as x start lagi . hee . pemalas kan kan ? sekeh budak ni cepat !


oraitt . udah udah le tuhh sekeh as . nahh , as nak habaq sikit nii . as dapat award la ! haha . fes time nihh . terasa nak membongkak sebentar .. :p weii , jangan la ejek . betul ni . fes time dapat award . wee ~


haish , x sabar dah na tunjuk kt korang ni . tengok taw ! comel sangat sangat

*klik gamba untuk terus terbang ke blog schitah mashitah's
haaa , comel kan kan ? jeles tak ? hee .. waa ~ untung as dapat award nihh . nak tawu dari siape ? *dh ade name dh kt award tuu .. ==' okay , pilot yang baik hati bernama Schitah Mashitah ni yang kasi award comel di atas kt as .


klik link di bawah untuk menaiki penerbangan ke blog comel lotee itu .. ^^
SCHITAH MASHITAH'S AIRLINE
wee ~ singgah la blog dye . comel sangat sangat ! >.<


kamsahamnida chingu yaa ! comel sangat sangat . *brape kali dh as ulang mnde yang same =='  oke oke . dah amek award , kene la jawab soalan kan . hee . ni soalan dye

hurm , ape yehh ? okay , blog ni comel , cantik , kemas , simple , pink !! haha . as suke kaler pink .. ^^  rase tenang je bace blog nihh .. lagu pown bes bes je sume . pandai dye pilih lagu .. :)
hahh ! lagi satu , blog schitah mashitah ni banyak info pasal kpop taw . and you know me . i really love kpop ! ngee ~ sume blog yg ade story pasal kpop gerenti as follow ! termasuk lahh blog schitah mashitah nii ..
okay , sudahh . itu je kott . hee . again , kamsahamnida chingu ! award ni terlebih comel lahh . suke suke >.< !


p/s  terase macam na bagi award laa . tapi nak tunggu 100 followers lambat lagi .. =='

♥ Don't forget to smile ♥

Friday, January 28, 2011

love this ! *kpop songs

salam and hye
annyeonghaseyo !! ^^


hohoo , okay . strettt to de point again . malas nk fikir intro . hahahh ..
lihat inii

kenal ? hee .. ni la INFINITE .. dulu as x de la suke sangat kat group nihh . tak tawu kenapa . hahah . sekarang dah suke gile !! sebab ? laguu baru dyorang bes sangat sangat plus tarian yang smart sesangat ! 


siyes wehh ! cube try dengar and tengok mv dye .*==' gerenti korang akan jatuh cinta dengan lagu nihh . wahh !! hehee .. nahh nahh . ni link dye . dengar taw !
*tajuk lagu seperti di bawah ini
INFINITE - BEFORE THE DAWN
yeahh , as maseh tidak mengenali ahli kumpulan dye . haha . yeye je suke group ni . as suke lagu je laa .. :p


second song yang as suke adalah nyanyian mereka

x kenal jugak ? haishh , ape daaaa . hensem nihh ! haha . jun as punye ! >.<  okay , ini MBLAQ . hensem tak hensem tak ? aww ~ suke la kt dyorang . hee . lagu dyorang yg as suke tuu ? tajuk dye STAY .


dengar dengar ! bes gilee . ade beberapa part yg as suke dalam lagu nihh . rase macam nak nyanyi je hari hari . bia hujan lebat kt cj ! haha . nahh link
MBLAQ - STAY
best kan kan ? >.<


mari teruskan dengan lagu yang ketiga . macam biase , cuci mata dengan gamba duluuu

x nampak la muke . haha . tapi kalau ade yang dah tengok mv dye , mesti tawu ni siape kan ? yeahh , betul la tuu . DBSK ! wee ~ dyorang comeback due orang je uhh . lagi tige x nak join . benci ! huu 


as dulu mane layan dbsk nihh . haha . x kenal pown dyorang walaupown pena dengar lagu MIROTIC . bile ade comeback kt music bank baru as kenal dbsk nihh . hohoo . sebelum ni kenal micky je .. ==' siape micky ? ni hahh

hensem ? comel ? macho ? entahhh ! haha . x minat lerr sayangg . maaf kepade peminat beliau . mianhae .. -__-'


ehh , lupe . hee . lagu dbsk nihh tajuk dye KEEP YOUR HEAD DOWN . sumpah best ! bagi as laa . hee . lain orang lain telinge .. :p  nahh , ini link laguu
DBSK - KEEP YOUR HEAD DOWN
seterus nye ?
hehh , udah udah le tuu . tige duluu . next time tambah lagii . hee .. lepas ni nak buad blog review la pulakk . wee ~ tunggu yehh ! tengah cuti nii terlebih rajin la pulak .. hohohooo


tataaaa ~
*curi gambaa kt sidebar >.<

p/s   tadi hampir eksiden time nak pegi cyberjaya . tayar meletup sebab trak punye barang ape tahh jatuh kene kt tayar .. dh la kat lane kanan skali tadi . ayah tengah pecut time tuu .. =='

p/s lagii   alia last day hari nii ! sedih nyee .. :'(

♥ Don't forget to smile ♥

Sesungguhnya mencuri itu satu dosa