Friday, January 28, 2011

love this ! *kpop songs

salam and hye
annyeonghaseyo !! ^^


hohoo , okay . strettt to de point again . malas nk fikir intro . hahahh ..
lihat inii

kenal ? hee .. ni la INFINITE .. dulu as x de la suke sangat kat group nihh . tak tawu kenapa . hahah . sekarang dah suke gile !! sebab ? laguu baru dyorang bes sangat sangat plus tarian yang smart sesangat ! 


siyes wehh ! cube try dengar and tengok mv dye .*==' gerenti korang akan jatuh cinta dengan lagu nihh . wahh !! hehee .. nahh nahh . ni link dye . dengar taw !
*tajuk lagu seperti di bawah ini
INFINITE - BEFORE THE DAWN
yeahh , as maseh tidak mengenali ahli kumpulan dye . haha . yeye je suke group ni . as suke lagu je laa .. :p


second song yang as suke adalah nyanyian mereka

x kenal jugak ? haishh , ape daaaa . hensem nihh ! haha . jun as punye ! >.<  okay , ini MBLAQ . hensem tak hensem tak ? aww ~ suke la kt dyorang . hee . lagu dyorang yg as suke tuu ? tajuk dye STAY .


dengar dengar ! bes gilee . ade beberapa part yg as suke dalam lagu nihh . rase macam nak nyanyi je hari hari . bia hujan lebat kt cj ! haha . nahh link
MBLAQ - STAY
best kan kan ? >.<


mari teruskan dengan lagu yang ketiga . macam biase , cuci mata dengan gamba duluuu

x nampak la muke . haha . tapi kalau ade yang dah tengok mv dye , mesti tawu ni siape kan ? yeahh , betul la tuu . DBSK ! wee ~ dyorang comeback due orang je uhh . lagi tige x nak join . benci ! huu 


as dulu mane layan dbsk nihh . haha . x kenal pown dyorang walaupown pena dengar lagu MIROTIC . bile ade comeback kt music bank baru as kenal dbsk nihh . hohoo . sebelum ni kenal micky je .. ==' siape micky ? ni hahh

hensem ? comel ? macho ? entahhh ! haha . x minat lerr sayangg . maaf kepade peminat beliau . mianhae .. -__-'


ehh , lupe . hee . lagu dbsk nihh tajuk dye KEEP YOUR HEAD DOWN . sumpah best ! bagi as laa . hee . lain orang lain telinge .. :p  nahh , ini link laguu
DBSK - KEEP YOUR HEAD DOWN
seterus nye ?
hehh , udah udah le tuu . tige duluu . next time tambah lagii . hee .. lepas ni nak buad blog review la pulakk . wee ~ tunggu yehh ! tengah cuti nii terlebih rajin la pulak .. hohohooo


tataaaa ~
*curi gambaa kt sidebar >.<

p/s   tadi hampir eksiden time nak pegi cyberjaya . tayar meletup sebab trak punye barang ape tahh jatuh kene kt tayar .. dh la kat lane kanan skali tadi . ayah tengah pecut time tuu .. =='

p/s lagii   alia last day hari nii ! sedih nyee .. :'(

♥ Don't forget to smile ♥

Thursday, January 27, 2011

adoyyy , letihh lerr


assalamualaikum dan selamat sejahtera di ucapkan kepade sekian sekian dan sekian .. -__-'


ouhh , mari straight to the point . membe membe as dh banyak post kt blog dyorang pasal mnde nihh . as je yang agak ketinggalan sedikitt . dari kul 8 sign in blogspot nihh . sekarang baru dapat hidayah nak menaip . hohoo . gile pemalas as .. =='  dah la nota sejarah tak siap . hee . diam diam taw ! >.<


hari nihh skolah ade merentas desa . tapi bukan kt kawasan desa aka kawasan perumahan cheras jaya yehh . merentas di wetland .. wetland tu desa ke ? *pedulikk ! dari taon lepas sebenar nye rentas kt situhh . track tadi pown same je dengan taon lepas .. =='  yang beza , taon lepas panas , taon nihh mendung ! wahh , memang suke gile la kan . x perlu berpanas panas . hee


ktorang gerak sane naik bas . and na taw takk . fes time as mabuk bas sampai rase nk muntah and perlu mencangkung sepanjang masa ! sakett lerr cangkong . huhh , gile kauu . pening kott dalam bas tadii . bau dalam bas tu 'wangi' sangat laa . dh la sesat . bas ktorg last skali sampai kt sane . langgar kereta ustazah lagii . kesian kereta kemek depan . haishh . saman !! haha


mase tengahh larii , as terpisah dengan kawan as . =='  benci ! setiap taon macam tuu . asyek pisah je time lari . terpakse rentas solo . huu . kasihani sayaa . meer dah depan gile . alia maseh mengejar . last2 as yg kne kejar dye . haha . farah mcm biase , hanye walking di belakang . haha


dah habes rentas sume , duduk dalam barisan . then penyampaian hadiah . congrates pada yg menang . hebad nye larii ! nk stamina sikitt ....... =='  as no brape ? entahh . haha . meer cakap top 100 .. :)  chukahamnida meer ! wokk dapat no 24 kn . not bad laa .. ^^


ouhh , lastly .. cikgu bgtaw kedudukan rumah sukan

JENTAYU
KENYALANG
HELANG
MERAK
bayan


yeayyy ! bayan dapat mengekalkan kedudukan dari tahun as masuk skola nihh bersamaan dengan tahun 2008 sehingga tahun nihh , 2011 .. haishh . malang nye as . x dapat rase rumah sukan as juara dari as darjah 1 lagii . asyek asyekk last . x pown nombor 4 . as pembawa malang kehh ? haha . wateva !


lepas habes sume , balik sekola . naik bas lain pulak . waaa , bes la bas tuu . sejuk dan tiada wangian yang tidak menyenang kan . hee . rase macam malas je nak turun .. dh turun , kitorang singgah kuale . berehat sebentar bsame teh o ais terlebih manes . diabetes !


balik rumah terus tidoo dari kul 2.30 kott . sampai kul 6.30 . hahah . anak dare ape ni wehh ! letih laa . saket kaki nihh lari tadi . dah la banyak bukit kene daki .. =='


daaa , finish report pada hari ini . boring ? x pe . as pown boring jugak nihh . haha . tepah le post as . haishh . tenkiuu sudi membace . ^^


p/s   esok alia last day . sedih nyee .. lidor dh nk pindah .. :'(

♥ Don't forget to smile ♥

Sesungguhnya mencuri itu satu dosa